msmw denaihati 03 Banner

Thursday 29 November 2012

Teluk Gadung Dungun Terengganu

Laut..

Kemana je aku pergi mesti papan tanda yang selalu aku baca. Ada tak laut kat tempat yang aku pergi. Mungkin kerana tanah kelahiran aku di pesisir pantai kot.

Aku suka tempat ni. Cantik kebetulan pulak anak aku belajar pun tepi laut.Dulu sebelum anak sambung belajar aku tak tahu yang Dungun ni ada laut secantik ini.. Ada tempat makan yang betul-betul mengadap laut.Bila makan je sejuk dibalut baju darat.Terasa tenang je.Emm..Bila ada masa boleh lah bercuti kesini.UITM Dungun pun ada sediakan hotel bagi mereka yang ingin menginap disana. Klau tak menginap pun sekadar nak bersantai ok jugak. Ada tersedia tandas awam,surau untuk bersolat dan kedai makan untuk menikmati makanan setempat..Seronok bila duduk di tepi pantai ni.Itu je yang boleh aku cakap.


Senja

Malam bulan menerangi pesisir pantai..indahnya


Makan malam di tepian pantai ..punya lah menikmati makan malam bersepah sekali :)


No comments:

Post a Comment