msmw denaihati 03 Banner

Friday 30 November 2012

Kesayangan


Semua insan di dunia ni pasti ada kesayangan masing - masingkan . Perasaan yang sungguh unik anugerah dari Ilahi. Tak sememstinya kesayangan kita tu keluarga kita je, kekasih kita je .Pasti ada yang lain. Macam Ida jugak. Selain anak sendiri , anak saudara dan anak angkat lah menjadi kesayangan. Bila tak jumpa rindu teramat. So kali ni posting pasal anak- anak kecil plak . :))



Muhammad Adryan Muizzuddin Bin Mohd Haizam . Anak adik kesayangan.Manja dengan Ida . Mama itulah panggilan Adryan pada Ida.Keletahnya selalu buat neneknya tak kering gusi. Aktif, mesra dan cerdik itu lah Adryan. Tapi kini susah sikit nak jumpa dia sebabnya ibu bapa mereka tidak lagi serumah dan sebahtera. Adryan dijaga oleh ibunya.Tapi tak apalah lagi bagus dibawah jagaan ibunya kan. Pasti terurus sikit. Kalau dengan abahnya, mana abahnya ada masa. Nak kerja lagi. Rindu sangat kat dia ni.
 
Mas Anis Syafinaz  bt Mohd Haafiz. Anak adik juga ni. Comel je dia ni. Terpisah jua dari mamanya .Dah lama dah tak jumpa Anis. Sekarang Anis dah besar.Dah pandai segala walaupun umurnya baru je 4 tahun. Manja sangat dia ni. Tengok je la posing dia tu. :))



Sesungguhnya Allah tu Maha Mengetahui segala- galanya. DIA jauhkan yang dan dia gantikan dengan yang baru . Inilah permata hati baru keluarga Ida. Anak saudara baru.Yang selalu mencuit hati gelagatnya. Kesayangan atok dan nenek.Punya la tak sabar nak tengok dunia, lahir pun tak cukup bulan. Due date akhir bulan Jun tapi Mei dah keluar dari rahim ibu . Dah tak sabar nak menatap wajah ibu. Puteri Nur Jannah bt Mohd Haiddi itu lah namanya .


Emm..dah xde lagi yang di coretkan pagi- pagi macam ni. Hanya ini yang terlintas di fikiran. Lain kali Ida akan post pasal jenjalan plak ea.. Ok lah... tata titi tutu..  :)) <3

No comments:

Post a Comment