msmw denaihati 03 Banner

Friday 30 November 2012

Beauty? I recommend you....

Dah puas cerita pasal jenjalan. Lain kali plak kita sambung cerita tu....

Cantik .. semua orang nak cantik, nak sihat, nak segarkan. 
Emmm..biasa lah setiap wanita even budak sekolah sekali pun sekarang dah pandai guna segala product kecantikkan tapi Ida guna yang biasa-biasa je. Yang penting tak memudaratkan kesihatan kulit. Ni cuma contoh je apa yang Ida gunakan untuk kulit mahupun kesihatan diri sendiri. Because sharing is caring :)


Ini sebahagian yang mesti ada dalam handbag Ida. Vaseline satu product yang daha lama Ida guna , Baik losyen mahu pun untuk jagaan bibir, Ida lebih senang dan suka jenama ni.Senang nak dapat da harganya pun orang cakap mampu milik la. :)

The Body Shop body butter this one adik ipar Ida yang hadiahkan. Thanks Zainol Londai coz sudi hadiahkan Ida butter ni. Memang bagus untuk kulit.Wangi pun wangi..suka,suka,suka sangat.  :))

Yang lain tu biasalah kan lipstick,eyeliner,maskara,blusher,two way cake dan naturactor hadiah dari adik ipar tersayang . Terima kasih my manja Wan Hartini.



Yang ni untuk dalaman.Walaupun mahal tapi rasanya berbaloi bila amalkan ni.Kulit pun rasa macam lembap je. Badan pun tak rasa penat. :)




No comments:

Post a Comment